Bemutatkozás

A ProMigCon Kft. elsősorban az Oracle E-Business Suite ( EBS) implementációjával, speciális fejlesztéseivel, támogatásával, üzemeltetésével foglalkozik (beleértve az adatbázis adminisztrációt is).

2012 óta az Oracle GOLD partnereként a felhő alapú (Cloud) rendszerek közül a világ vezető humánerőforrás (HR), toborzási rendszerének, a TALEO-nak vagyunk a regionális bevezető partnere.

A telekommunikációs rendszerek területén is rendelkezünk speciális ismeretekkel (pl.: CRM, Billing, Interconnect, Mediation, Provisioning rendszerek).
Fentiek mellett végzünk egyéb tanácsadói tevékenységeket is, úgymint: informatikai szakértői tevékenység, üzleti konzultáció, projektvezetés, minőségbiztosítás, IT audit, vállalati/IT stratégia tervezése.

 

Történet

A ProMigCon Kft. 2009-ben alakult, budapesti székhelyű cég.

Bár cégünk még fialtal, specialitásunk az, hogy kizárólag tapasztalt, senior tanácsadókkal dolgozunk, akik sokéves tapasztalattal rendelkeznek az Oracle e-Business Suite (EBS) és más Oracle alapú informatikai rendszerek bevezetése és támogatása területén.

 

Mérföldkövek

2009-2010 :

Cégalapítás, TESCO migrációs projektek (Távol-Kelet, Közép-Európa), Németországi nearshore fejlesztések kezdete, Prinzhorn Holding GmbH EBS támogatás

2010-2011 :

Vodafone CRM project,  Danubius Hotels beszerzési rendszer fejlesztése, Magyar Telekom fejlesztői feladatok

2012 :

Oracle Gold Partner, TALEO képzések, vizsgák, IT audit (EGIS), projektvezetés (telekommunikáció, stratégia)

2013 :

GE Oracle EBS 11i támogatási feladatok (alvállalkozás) kezdete

2014 :

WIZZ  AIR TALEO reimplementáció, Projektvezetés (telekommunikáció), Magyar Telekom CRM és Billing projekt: teszt menedzseri feladatok

2015-2016 :

Evropakonsult (Bulgária) TALEO BE bevezetés,  Graymatter BI rendszer bevezetése GYSEV-CARGO (projektvezetés, üzleti konzultáció), GE R12 bevezetési projektben részvétel

 

Értékeink:

Legfőbb értékünk abban a több évtizedes szakmai tapasztalatban rejlik, amelyet munkatársaink, vezetőink felhalmoztak. Mindemellett további képzésekkel tesszük naprakésszé ezt a tudást.

Másik kiemelt értékünk a felelős, önálló munkavégzés: mindenki felelősséggel tartozik azért, hogy a feladatait rendben, magas színvonalon teljesítse, a határidőket betartsa, és az ügyfelek elégedettségére cselekedjen.

Harmadik a csapatszellem: Amikor valamelyik kolléga, projekttag nem tudja (túlterheltség, vagy külső ok, betegség, stb.) miatt a feladatát ellátni, akkor a többiek segítenek abban, hogy a vállalt határidő ne sérüljön, még rendkívüli erőfeszítések árán is.

Ezt a csapatszellemet évente többször erősítjük közösségi rendezvényekkel, csapatépítő jelleggel

 

REFERENCIÁK

TESCO

 

Az ügyfél: a TESCO PLC az egyik legnagyobb kiskereskedelmi cég az Egyesült Királyságban. 12 országban több, mint fél milliárd munkavállalóval a vevők millióit szolgálják ki az áruházakban és online.

A megoldás: A core megoldást az Oracle 11 i E-Business Suite-ben építették. A migrációs projekt menedzser    minden közép-európai országban (Lengyelország, Szlovákia, Csehország, Magyarország), és Malajziában, Hongkongban  is irányította

a migrációs projekteket (2009 előtt az MIS Consulting Zrt.-, ezt követően  a ProMigCon Kft. alkalmazottjaként.), beleértve a technikai és funkcionális részeket is.

A 2011-es rendszerbevezetést követően a ProMigCon Kft. helyi üzleti támogatást nyújt a Tesco Global Hungary részére, beleértve az igények elemzését, fejlesztéseket, és a lokalizációk karbantartását.

 

Ügyfélelégedettség: A ProMigCon alkalmazottai (korábban MIS Consultingnál dolgoztak),2004 óta dolgoztak az Oracle 11i rollout projekten. Jó kapcsolat alakult ki a Tesco és a ProMigCon  között. A ProMigCon gyors, professszionális megoldásokat ad a TESCO minden helyi üzleti igényére, programokat és riportokat fejleszt a törvényi követelményeknek való megfelelőséghez. Emellett a ProMigCon részt vett a lengyel ÁFA követelmények fejlesztésében is.