MIÉRT VÁLASSZON MINKET ?

 

5 fontos érv amellett, hogy miért érdemes a ProMigCon Kft-t választani!

 

1. DINAMIKUSAN VÁLTOZÓ SZOLGÁLTATÁSI PORTFÓLIÓ

 

 

A ProMigCon Kft. 2009-ben történt alapításától kezdve folyamatosan fejleszti tevékenységi területeit, amivel teljesíteni tudja a modern cégek változó, de egyre magasabb üzleti elvárásait.

Ennek köszönhető az, hogy 2012-ben a vállalatirányítási rendszerek (ERP) mellé felvettük a palettára az Oracle TALEO felhő alapú humán erőforrás (HR vagy újabban: HCM) rendszert, majd az Adattárház rendszerek (Datawarehouse, DWH) támogatása mellé az Üzleti intelligencia (Business Intelligence, BI) rendszerek támogatását is.  Sokszor pl. a TALEO toborzási rendszert a cégek honlapjába kell integrálni, így honlap tervezési- fejlesztési  feladatokat is végre kell hajtani, és akár mobil applikációt is kell készíteni…

ÖSSZEGZÉS:
A ProMigCon Kft. kezdettől fogva dinamikusan bővíti szolgáltatási portfólióját, jelenleg a tradicionális és felhő- alapú rendszerek, adattárházak és BI rendszerek, Web-es és mobil fejlesztések képezik a cég  főbb szolgáltatásait (plusz a hozzájuk kapcsolódó projekt menedzsment és szakértői  szolgáltatások).

 

2. A SZERVERSZOBÁTÓL A FELHŐIG…

 

Napjaink sikeres vállalatai elsősorban szolgáltatást vásárolnak az IT területén, és egyre több azok száma, akik mindezt infrastruktúra beszerzése és üzemeltető személyzet fenntartása nélkül szeretnék elérni, nekik már nem elegendő egy hagyományos termékbevezetés, hanem legalábbis „hosting  szolgáltatást”, vagy akár „felhő alapú” szolgáltatást szeretnének.  Itt említjük meg, hogy a „felhőnek” is több változata (publikus, privát, hibrid) van, tehát akár a szerverszobában is lehet a felhő,  ezzel azok kételyeit is eloszlatva, akik  az adataik biztonságos tárolását csak valamilyen saját, belső tárolóeszközön tudják elképzelni.

ÖSSZEGZÉS:

A ProMigCon  Kft. egyaránt járatos mind a hagyományos infrastruktúrára/platformra épülő,  mind a felhő alapú, vagy hosting-olt  rendszerek bevezetésében, támogatásában.

 

3. A BEVEZETÉSI MÓDSZERTANOK VÁLTOZÁSA

Amíg a tradicionális ERP bevezetések hosszadalmas, több hónapos felmérési és tervezési szakaszokat tartalmaztak, addig a mai világban erre már kevés esetben van lehetőség. Mindenképpen valamilyen agilis (agile), vagy gyors (fast-forward) bevezetésre van szükség. Ez mind az ERP, mind a BI rendszerekre igaz. Leginkább az a módszer válik be, amikor egy „best practice” (bevált gyakorlat) szerint beállított rendszerből készítünk egy prototípust, amely már „kézzel tapinthatóan” tartalmazza az ügyfél fő igényeire a megoldást, majd iterációkkal érjük el a megfelelő eredményt, de már a kezdeti rendszer is korlátozottan használható.

Ennek az a magyarázata, hogy a gyorsan változó üzleti környezet a cégek számára sem teszi lehetővé, hogy fél- vagy 1 évig tervezzenek meg egy rendszert, mert közben a követelmények fognak elavulni. Erre kell az informatikai tanácsadóknak is megfelelő választ adniuk, amely a fenti, agilis módszertanok használata.

ÖSSZEGZÉS:

Projektvezetőink, szakértőink mind a tradicionális, mind az agilis módszertanok szerint képesek a projekteket megtervezni, végrehajtani.

 

4. SUPPORT: ÁLLANDÓ TÁMOGATÁS VAGY „SEGÍTSÉG, HA BAJ VAN”?

Állandó ügyfeleinknek keretszerződésekkel, szolgáltatási szintek szerinti működéssel biztosítunk magas színvonalú rendszertámogatást. De elfogadjuk azt is, ha valaki „kockáztat”, és csak akkor kér támogatást, ha valamilyen incidens miatt nem működik a rendszere, vagy nem várt hiba lép fel. Ezekben az esetekben is igyekszünk rugalmasan reagálni, és a lehető legrövidebb időn belül megoldani a problémát, az ügyfél számára is költséghatékony módon.  Ilyenkor természetesen akkor is próbálunk segíteni,- akár partnercég bevonásával – ha a probléma az általunk ismert, támogatott rendszeren kívüli okból keletkezett.

ÖSSZEGZÉS:

Cégünk a támogatási szerződéseket nagyon rugalmas feltételek között képes kezelni, ezért a támogatási szolgáltatások is hasonlóan rugalmasak, de minden esetben az elsődleges cél a probléma mielőbbi, költséghatékony, megnyugtató megoldása.

 

5. INFORMATIKAI SZAKÉRTŐI FELADATOK – MEGELŐZÉS VAGY TŰZOLTÁS?

 

Ahogyan korábban is említettük, a modern cégek elsősorban a fő (core) üzleti tevékenységeikre koncentrálnak, és az informatika – bár áthatja az üzleti működés jelentős részét – általában nem tartozik ezek közé.

Emiatt egy új informatikai rendszer, illetve az ezt bevezető- illetve támogató partner kiválasztásához sem rendelkeznek megfelelő erőforrásokkal (pl. nincs informatikai vezető, de sokszor rendszergazda sem a cégnél). Így sok esetben a rendszer- és a szolgáltató kiválasztás is legfeljebb beszerzési szempontok (ár, fizetési feltételek) szerint történik, és az informatikai rendszerrel szembeni követelményeket sem pontosan fektetik le a szerződésben. Általában a rendszer átadása körüli időpontban derül ki, hogy távol van a leszállított rendszer funkcionalitása attól, amit elvártak. Ilyenkor már mindkét fél részéről meglehetősen rugalmatlanul állnak hozzá a probléma megoldásához, ami sok esetben perhez vezet, ami több évre is kitolhatja a rendszer használhatóvá tételét, vagy gazdaságos lecserélését.